fbpx

Kun jij mijn 1000 EUR / dag Ad Strategie
Kopiëren in Slechts 30 Minuten?

Ja, zonder problemen.

Maar ga je ook dezelfde resultaten krijgen? Het zou me verbazen.

Weetje, de ad strategie is niet zo boeiend.

In 2025 laat je zoveel mogelijk Facebook het werk doen. Je zet letterlijk je audience wagenwijd open.

Done.

Als je op zoek was naar de strategie, dan kun je weer verder.

Succes.

Maar de saus zit ‘em niet in Facebook zelf.

In 2025 gaat het om creative.

(Daarover later meer)

Het gaat erom dat je de klant door en door kent. Dit was altijd al het geval natuurlijk.

Maar je kon er afgelopen jaren mee weg komen om te generaliseren.

Echter in 2025 en verder is er meer concurrentie dan ooit.

Dezelfde offers. In dezelfde niches. Met dezelfde producten vechten allemaal om dezelfde klanten...

Degene die de klant het beste begrijpt wint.

Degene die een personal brand heeft wint in een verzadigde markt.

Degene die zijn/haar offer kan verpakken op een manier waardoor het een nieuwe kans lijkt… WINT.

De reden waarom ik in de afgelopen jaren keer op keer winstgevende offers uit de grond kon stampen, is omdat ik intuïtief snap wie mijn klanten zijn.

✅ Wat hun pijnpunten zijn.
✅ Wat ze willen.
✅ Waar ze bang voor zijn...

... en ik dit vervolgens kan verpakken in een goede presentatie (VSL).

Maar het diepe werk. Hetgeen mijn oneerlijke voordeel was, omdat ik simpelweg een talent hiervoor heb… wordt van me weggenomen.

It sucks.

Ik moet me gaan focussen op andere dingen.

Daarom blijf ik eeuwige student.

Altijd met de vraag… Wat kan er gebeuren in de toekomst waardoor ik / mijn bedrijf uit business kan raken.

Het antwoord voor mij was simpel. Iets ontwikkelen dat er nog niet is. In een markt die sterk groeiende is. De vibetracker in de spirituele markt is voor mij het antwoord.

Half Februari ben ik begonnen met advertenties naar koude audiences.

Op een schoon FB account zonder data.

In April hebben we €40.000 omzet gedaan.

Doel voor Mei is €100.000 en voor Black Friday dit jaar is het doel om €100.000 / dag te doen. In November zelf wil ik 1.000.000 EUR / maand doen aan omzet.

Dit lijkt veel.

Maar ik weet dat het mogelijk is.

Hoe? Omdat ik mentoring heb van iemand die 100.000 EUR / dag aan FB ads SPENDEERT.

Wat je daarvan leert.

Een hoop.

Ten eerste… nogmaals... dat het niet gaat om de Facebook Strategie.

Budget instellen op ad-set niveau, of campagne.

Retargeting. Interesses. Etc. Etc.

Het boeit allemaal niet zoveel.

Het is micro managen wanneer je je daar mee bezig gaat houden.

Elke instelling kan werken in het ad account.

Maar waar je het onderscheid gaat maken is creative, offer, en landingspagina.

En het ding is…

Hier kan “f#cking AI” je enorm bij helpen.

😂😂😂

Ik had nooit gedacht dat ik je dit ging zeggen. En daarom zeg ik het ook met een ondertoon.

Ja, ik heb de AI pil geslikt.

Maar wellicht niet op de manier zoals je hem vaker voorbij hebt zien komen.

Je kunt niet alles uitbesteden aan AI.

Maar de diepe research… Het gedeelte van marketing dat bijna iedereen overslaat. Hetgeen mij een oneerlijk voordeel gaf…

Dat gedeelte kan AI goed voor je doen.

En daar begint je succesvolle Facebook advertentie campagne.

Dit is wat we gaan doen in Handsfree ads...

Ten eerste.

🔥 We gaan je avatar opstellen met behulp van ongeveer 45 minuten invullen van twee vragenlijsten die ik voor je heb. Dit combineren we met wat user generated content, en een prompt van letterlijk 1,5 A4-tje.

🔥 Wat je terugkrijgt is een complete blauwdruk van jouw ideale klant.

Met hierin o.a. de volgende dingen:

  • De kern van het probleem.
  • De 5 meest krachtige emoties rondom dit probleem.
  • De 5 grootste angsten
  • 5 Manieren waarop deze angsten belangrijke relaties die onze klant heeft beïnvloeden.
  • 5 Pijnlijke dingen die deze relaties mogelijk kunnen zeggen
  • Andere oplossing die de klant al geprobeerd heeft
  • Een aantal quotes over vorige oplossingen en waar het niet gelukt is
  • Wat onze klant niet wil doen om hun probleem op te lossen
  • Hoe een transformatie eruit ziet
  • Hoe deze transformatie invloed heeft op de relaties van onze klant
  • Wat deze klant moet opgeven om hun probleem te fixen
  • Wie z’n schuld het is dat ze dit probleem hebben
  • Welke bezwaren de klant heeft

Dit is de basis van alles wat je gaat doen.

De basis van je ads.

De basis van je landingspagina, je marketing.

Je kunt je verkooppagina’s hierop aanpassen, je mailings, etc. etc.

🔥 Vervolgens gaan we research doen rondom het product. Wat is er al op de markt? Hoe kun je jezelf onderscheiden?

🔥 Daarna gaan we dieper in op het maken van ads.

🔥 Hoe kom je aan ideeën. Hoe schrijf je goede ads? Wat voor soort ads ga je testen? Het verschil tussen imitatie ads, iteratie ads en nieuwe ideeën.

🔥 Static vs. Video ads. Hoe kom je aan materiaal? Hoe zorg je voor killer hooks?

🔥 En als laatste het daadwerkelijk opzetten van de ads. Welke campagne structuur? Hoe test je? Hoe analyseer je, en schaal je verder op.

🎙️ En dit alles doen we op een interactieve manier met LIVE case-study. 🎙️

In de maand Mei en Juni neem ik je achter de schermen mee hoe ik mijn Magick.nl offers via ads weer verder zal uitbouwen.

Eens opgezet via mijn Zero to Hero programma, leeft deze website nog steeds, en over de afgelopen anderhalf jaar heb ik ruim 4000 klanten mogen verwelkomen in dit project.

Dit project was daarnaast ook de springplank voor mijn vibetracker business. De eerste honderden vibetrackers werden verkocht aan de low ticket klanten van mijn Magick.nl website.

Nu is het tijd voor wat nieuw leven. Omdat ik mijn vibetracker via een upsell wil verkopen aan mijn low ticket klanten.

Het doel is dus simpel.

💯 Zoveel mogelijk front-end sales doen via betaalde advertenties, en een hoge conversie op de upsell.

Ik zal om de 3-5 dagen een live update doen van alle stappen die ik onderneem. En daarnaast zal ik 2x een live training geven.

  • Maandag 26 Mei
  • Maandag 30 Juni

Tijdens deze trainingen kun je al je vragen stellen. Ik zal de kans geven om de vragen van te voren in te sturen, en zal ze live behandelen.

🔥 Daarnaast krijg je toegang tot mijn Lanceren met Ads programma.

Dit programma is trouwens niet alleen de live updates, maar er zal er ook een course gemaakt worden met de volgende modules.

  1. De psychologie achter winnende advertenties
  2. Research & Avatar creatie
  3. Content Generatie voor ads
  4. Het Maken van ads (Static & Video)
  5. Het Opzetten van je Account & Eerste ads
  6. Analyse en opschalen van ads
  7. Welke AI tools om het proces sneller en eenvoudiger te maken

Ik heb afgelopen maanden duizenden euro’s geïnvesteerd om mezelf weer up to date te brengen door de meest briljante marketeers / business owners van dit moment. It’s all good. Het zal zichzelf 1000x uitbetalen met mijn nieuwe business.

Ik breng het graag naar jou. Simpelweg omdat het mij ook structuur geeft, wanneer ik dit weer uitleg.

Er is één ding dat je denkt dat je bepaalde dingen snapt (omdat je wat succes hebt) Als je het iemand anders kunt uitleggen “klikt” alles weer een stuk beter.

Als je interesse hebt, stuur me even antwoord op de mail die je hebt gekregen waar de link in stond die je naar deze pagina heeft gestuurd.

Prijs is 200 EUR.